د عا...

 

ای که باهرکه به غیراز دل من یار شوی

 

گاه باغیر روی گاه دل آزار شوی

 

این چه رسمی است که آموخته ای از دگران

 

بی وفا گشته ای وهمدم اغیارشوی

 

گاه چون نوربه اعماق دلم میتابی...


 

گاه سنگین دلی و گاه ستمکارشوی

 

گاه چون پرتو ماهی و سبکبال چون قو

 

گاه بیرحمی واین مرتبه خون خوارشوی

 

قصد آزردنت ای گل به دلم نیست هنوز

 

دردلم نیت این نیست که بیمار شوی

 

آرزو دارم ودر دل به دعایت هرشب

 

یاربا یا مددی بلکه تو بیدارشوی

 

شعر از:بابک.خ


نظرات شما عزیزان:

لیلا
ساعت11:08---11 ارديبهشت 1392
سلام
شعر بسیار زیبایی بود . میشه ایمیل شاعرش رو اگه دارین بهم بدین میخوام باهاش تبادل اشعار کنم
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 19:41 ] [ فاطی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

مرجع کد آهنگ برای وبلاگ
کد همین آهنگ