فقط یک پلک با من باش

 

 

فقط یک پلک با من باش،نمی خوام از کسی کم شی

 

ازت تصویر می گیرم ، که رویای یه قرنم شی 

 


فقط یک پلک بامن باش، بگم سرتاسرش بودی

 

به قلبم حمله کن یکبار، بگم تا آخرش بودی 

 


بیا کوتاتر از شبنم ، توی تقویم بیکاری

 

برام ساعت ببین در روز، بگو که وقت می ذاری 

 


 

دارم یه قصه می سازم از این تنهایی ِ بی تو 

 

بیا بشکن روایت رو ، تو نقش ِ تازه وارد شو

 


 

یه فصل و که نمی مونی تو یک لحظه اقاقی باش 

 

نمی شی عشق ِ ثابت پس ، بیا و اتفاقی باش 

 


اگه قلبت یه جا دیگه س ، با چشمات صحنه سازی کن 

 

اگه گیری ، نمی تونی ، توی دو نقش بازی کن 

 


 

کجای نقطه ی پایان می خوای تو فال من باشی 

 

نخواستم بگذرم از تو ، که تو دنبال ِ من باشی

 


نمی شه با تو که خوبی ، به ظاهر هم کمی بد شد 

 

به آدمهای ِ شهرت هم علاقه مند باید شد




نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت12:44---14 مرداد 1391
سلام


ممنونم که به وبلاگم سر زدی


خیلی وبلاگه قشنگی داری


امیدوارم موفق بشی


zahra
ساعت12:41---14 مرداد 1391
سلام

ممنونم که به وبلاگم سر زدی

خیلی وبلاگه قشنگی داری

امیدوارم موفق بشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:,

] [ 23:7 ] [ فاطی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

مرجع کد آهنگ برای وبلاگ
کد همین آهنگ